top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Lisa Breuil

Luxe reis India Renaissance reizen

Afgelopen jaar ben ik afgereisd naar een luxe reis India voor een individuele rondreis. Ik reisde in een prive auto met chauffeur en een vakkundige gids gedurende de excursies. Ik bezocht de mooiste plekken en dat allemaal zonder zorgen. Ik regelde niks zelf het enige wat ik deed was #genieten.



Rondreis

Een rondreis is de mooiste plekken zien, andere culturen ontdekken, het proeven van de lokale gerechten en nog veel meer. Uiteraard moet er ook voldoende ontspanning zijn om alle indrukken te verwerken. De rondreis duurde 9 dagen.


Het begon allemaal op het vliegveld van Amsterdam, ik vloog rechtstreeks met KLM naar nieuw Delhi. Dag 2 bezocht ik nieuw Delhi en oud Delhi. Dag 3 Vloog ik naar Varanasi en bezocht de heilige stad gelegen aan de rivier de Ganges. Dag 4 in de ochtend vaarde ik met een boottocht in de middag ging ik per privéauto met chauffeur naar Agra. Dag 5 bracht ik een bezoek aan het liefdesmonument de Taj Mahal, vervolgens ging ik door naar het Agra Fort en eindigde bij Sikandra. Dag 6 werd ik in 5 uur reistijd via Fatehpur Sikri door de Rajasthan woestijn naar Jaipur gebracht. Dag 7 inmiddels een week van huis maar ik geniet intens. Ik kreeg een uitgebreide bezichtiging van de roze stad met o.a. het Amber fort en City Palace. Dag 8 dit was meer een rustdag later werd ik terug gebracht naar het vliegveld en reisde ik in dag 9 weer terug naar Amsterdam. Ik verbleef in luxe hotels met vriendelijk personeel.


I WILL COME BACK TO INDIA - SO DEAL WITH IT





8 weergaven0 opmerkingen

Comentários


bottom of page