top of page
Blog: Blog2
Zoeken
  • Lisa Breuil

Plinten monteren - Stunten met plinten

Ik woon inmiddels 1,5 jaar in mijn nieuwe huis en ik durf het bijna niet te zeggen maar de plinten zijn net pas gemonteerd... en nee niet door mijzelf. Dit gaat niet om #lui zijn toch? Volgens mij is dit het werkje wat in de meeste huishoudens lang blijft liggen. Laat het even weten in een comment, dan krijg ik misschien een beter gevoel, haha! Plinten monteren

Ik heb mijn plinten laten monteren door stunten met plinten. Stunten met plinten adverteert met laagste prijsgarantie, wanneer je een offerte kan aantonen dat het ergens anders goedkoper is betaald stunten met plinten het verschil. Ook plaatsen ze speciale led plinten. Ik heb hier zelf niet voor gekozen, maar als ik deze foto zie dan vraag ik me af waarom ik die keuze eigenlijk heb gemaakt. #Supergaaf

A house is made of walls and beams - A home is built with love and dreams!
8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Opmerkingen


bottom of page